غروب
پاستیل تپلی
درباره وبلاگ


ســــــــــلام بـــــــــــه دوســـــــــتان خـــــــــــودم خــــــــیلی خــــــــوش آمــــــدید بـــــــــــه وبـــــــلاگ مــــــن ایــــــشالا خـــــــوشـــــتون بـــــــیاد...... آدمهایی هستند که مهربانی نگاهشان در چشم هیچ انسانی پیدا نیست وتو همان هستی!!! بگذار آواز عشقمان در شهر بپیچد تا روسیاه شوند آنان که بر سر جداییمان شرط بسته اند!!! در کلبه ای که ....نگاه تو فانوسش باشد...هزاران زمستان پشت درش میمانم!!! کسانی که دوستشان دارم را مرور می کنم تا خاموشیم نشان فراموشیم نباشد... آرزو دارم یک بار سرت را روی سینه ام بذاری تا تپش نامنظم قلبمو احساس کنی ولی از این میترسم که قلبم به احترامت وایسه...!!! خدایا...! آسمان چه مزه ای دارد؟ من که فقط (زمین) خورده ام....!! ارزش قطره های باران را گلهای تشنه میدانندوقدر یه عشق خوب را یه دل تنگ میداند!!!

پيوندها
زندگی
بی نظیر دانلود
عشق یعنی انتظار(هوتن وبهار)
دلسوز چت
همه جوره

ظرفیت خودم وخودت
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پاستیل تپلی و آدرس pastiltopole.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 707
بازدید کل : 72121
تعداد مطالب : 212
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

1- 2- 3-

کد کج شدن تصاوير

4-

کد هدایت به بالا

7-
6.. 8..

دریافت کد قفل کلیک راست

9... دریافت کد قفل کلیک راست 10.. دریافت کد قفل کلیک راست
نويسندگان
pastil khoshkleh

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, :: 2:43 :: نويسنده : pastil khoshkleh

beautiful-beauty-dollzi-fantasy-Favim.png



نظرات شما عزیزان:

s.s
ساعت4:34---10 مرداد 1392
تاآخربخون،بخدا1دقیقه وقتترو میگیره،اما بعدش به نفعت میشه،بخدا راست میگم//سلام دوست عزیزم،،وبلاگ قشنگی داری//من مدیر دهکده ی دانلودم//((راستی اگه تمایل به کسب درآمد داری میتونی ازطریق این آدرس زیر ثبت نام کنی )) نیازی به زحمت نیست فقط میتونی براحتی باروزی15دقیقه وقت گذاشتن پول بدست بیاری) //((فقط لازمه چند کلیک انجام بدی برروی تبلیغات))تازه تو ستاد ساماندهی هم ثبت شده اند((خودمم بررسی کردم))//بعد ازثبت نام اگه درمورد طریقه ی کار سوالی داشتی میتونی بیای وبلاگم و منو باخبرکنی البته آدرس وبلاگترم بده
تاراهنماییت کنم((تازه آموزششم گذاشتم تووبلاگم))برای ثبت نام برروی بنرکلیک کن))
مهم بخوانید
توجه(دوست عزیز میخوام باهم روراست باشیم//بخدامن بهترازملی باکس فعلاندیدم//اگه شما از طریق این آدرسی که بهت میدم ثبت نام نمایید،میشویدزیرمجموعه ی من اما بخدا هیچ فرقی بااین نداره که بروید و از یه طریق دیگه ثبت نام کنید//یعنی اینکه هیچ پولی ازشماکم یازیاد نمیشود فقط ملی باکس به دلیل عضویت شما توسط این بنربه من پول میدهد))حالامن بخدا راستشو گفتم انشااله که شما عضوشوید
اینهم آدرس سایت((کامل واردنمایید))
http://melibux.ir/?r=941431176


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: