نامه ها تو سوزوندم!
پاستیل تپلی
درباره وبلاگ


ســــــــــلام بـــــــــــه دوســـــــــتان خـــــــــــودم خــــــــیلی خــــــــوش آمــــــدید بـــــــــــه وبـــــــلاگ مــــــن ایــــــشالا خـــــــوشـــــتون بـــــــیاد...... آدمهایی هستند که مهربانی نگاهشان در چشم هیچ انسانی پیدا نیست وتو همان هستی!!! بگذار آواز عشقمان در شهر بپیچد تا روسیاه شوند آنان که بر سر جداییمان شرط بسته اند!!! در کلبه ای که ....نگاه تو فانوسش باشد...هزاران زمستان پشت درش میمانم!!! کسانی که دوستشان دارم را مرور می کنم تا خاموشیم نشان فراموشیم نباشد... آرزو دارم یک بار سرت را روی سینه ام بذاری تا تپش نامنظم قلبمو احساس کنی ولی از این میترسم که قلبم به احترامت وایسه...!!! خدایا...! آسمان چه مزه ای دارد؟ من که فقط (زمین) خورده ام....!! ارزش قطره های باران را گلهای تشنه میدانندوقدر یه عشق خوب را یه دل تنگ میداند!!!

پيوندها
زندگی
بی نظیر دانلود
عشق یعنی انتظار(هوتن وبهار)
دلسوز چت
همه جوره

ظرفیت خودم وخودت
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پاستیل تپلی و آدرس pastiltopole.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 732
بازدید کل : 72146
تعداد مطالب : 212
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

1- 2- 3-

کد کج شدن تصاوير

4-

کد هدایت به بالا

7-
6.. 8..

دریافت کد قفل کلیک راست

9... دریافت کد قفل کلیک راست 10.. دریافت کد قفل کلیک راست
نويسندگان
pastil khoshkleh

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, :: 13:43 :: نويسنده : pastil khoshkleh

می دونم که داری می ری...دیگه به دنبالم نمیای

می دونی که تورو می خوامت...می دونم که منو نمی خوای

 

می دونم که سرت شلوغه...دیگه دور وبرت شلوغه

می دونم که دوست دارمات...همش دروغ...دروغ... دروغه

 

می دونم که منو نمی خوای می دونم

می دونم آی می دونم

 

دیروز من تو چشات حرفاتو خوندم

دیگه بیشتر از این اسیر نموندم

دلم گرفته بود به خونه رفتم

تموم نامه هات من سوزوندم

 

می دونم که منو نمی خوای می دونم

می دونم آی می دونم

 

دیگه عشق واسه من معنی نداره

دیگه هیشکی واسم گل نمیاره

برو که قلب مو بدجور شکستی

دیگه دلم کسی رو دوست نداره

 

ولم کن که می خوام بمیرم

ولم کن انتقام بگیرم

ولم کن ...ولم کن

 

می دونم که داری می ری

دیگه هیچوقت پیشم نمیایی

می دونم که تو عاشق شدی

یکی دیگه هست که اونو می خوای

می دونم که سرت شلوغه

می دونم که حرفات دروغه

 

ولم کن که می خوام بمیرم

ولم کن انتقام بگیرم

ولم کن...ولم کن

 

 



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت12:34---8 تير 1392
سلام دوست عزیز...

از وبلاگت دیدن کردم خیلی عالی بود خوشم آومد.من از شما یه راهنمایی میخواستم...اینکه شما چطور وبلاگتون رو صفحه بندی کردی؟ میشه منو راهنمایی کنید؟من منتظرتون هستم.

با تشکر
پاسخ:سلااااااااااام داداش یهنام خوووبی ؟ممنونم که به من سر زدی تشکر...داداش ببین وقتی مطالب میزاری داخل وبلاگت خودش صفحه بندی میشه هرچه قدر زیاد باشه صفحه هات هم زیاد میشن...همیشه به من سربزن داداش من مرتب آپ میکنم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: